Min dag

Har inte visat bilder från min födelsedag! Min älskling hade dukat fram stor god frukost till oss. Han hade även bakat scones:) Så himla mysigt var det! Tack fina du för att du är så otroligt underbar mot mig♥
 
 
Fick fint inslagna presenter :) ♥
 
 
Det var snö på min födesedag, vilket det aldrig brukar vara annars. Jag repeterar, ALDRIG. Så det var en jättebra present tycker jag :)
 
Vi var ute på lång, härlig promenad:) Dedssutom var det bra väder, vilket vi tackar för :)
 
Presenten jag fick av mamma:)
 
Vi åt god mat och drack vitt vin till :)
 
Vi hade en jättemysig dag:) ♥Var bland annat iväg och köpte skridskor :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0