Mammas födelsedag :)

 
Idag fyller min mamma 42år :) Stort grattis till henne :) Önskar jag kunde vara hos henne och fira och så, men det får bli när vi ses istället. Inte alls långt kvar nu. Då blir det paket och massa annat :) Ska bli så kul! Vet att jag tjatar om det hela tiden, men så är det verkligen :) Behöver lite annat än allt det vanliga!
 
Har idag gått ute i det härliga vädret med Gaj:) Så kul att se alla barn åka pulka, skridskor och bygga kojor. Hade gärna velat vara med;) Tycker sånt är jättekul, haha :) Kanske skulle blivit fritidspedagog eller något liknande istället ;)
 
Har även bakat mer julgodis idag, kokostoppar med saffran och apelsinsmak :) Farligt goda! Nu är det bara knäcken kvar, sen är allt redo att delas upp mellan alla hushåll som ska få av mig :) Än så länge har jag bara smakat på en av säkert över 200 julgodisar. Förstår inte hur jag kan hålla mig, duktigt tycker jag allt :) Får se om jag gör knäcken idag eller om det blir imorgon. Mat ska vi göra idag i alla fall. Blir något med kassler och pasta, får se vad vi kan slänga ihop :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0