Fest

I helgen var vi på inflyttningsfest hos de här godingarna:) Jasmine och Simon :) De har flyttat till en jättefin lägenhet på Frödingshöjd:) Inte alls avis;) Någon gång blir det vår tur att flytta till större också :) Var massor med folk där och det var jättetrevligt. Körde musikquiz och snackade en massa:) Urtrevligt!
 
Moa var en av dem som var där :)
 
 
Alfred i sin otroligt fina nya jacka och nya snygga byxor:)
 
Jag och Viktoria firade i fredags våra födelsedagar med några vänner. Det var också roligt!:) Fick fin present av Viktoria och sen kom även några klasskompisar och överraskade mig med presenter:) Ett bakplåtsställ och ett cupcake stand fick jag av dem! Passar verkligen mig! :)
 
46 år fyllde vi tillsammans :) Många jag känner som förresten fyller år i December!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0