Trallallaaaaaa :)

Blev mycket bättre igår när Alfred kom hem :) Såklart!! Best person ever to make me happy:) Always! Blev en nattur till Max. Gött att komma hemifrån lite, göra något helt oväntat och få äta gott på köpet. Var verkligen forever sen vi åt sån köpemat.
 
Idag vaknade jag självmant vid 6.30 på morgonen. Till och med innan Alfred åkte till jobbet. Var sen vaken. Gick morgonpromenix med lillkillen och duschade och hade mig. Var underbart! Sen timmarna efter bestämde jag mig för att kolla på OS-invigningen för i år. Hört att de skulle vara bra. Har lite till att titta på, men jösses så bra det varit än så länge. Riktigt kul att se! Ska se avslutningen sen också täntke jag:) Men det får bli imorgon eller något.
 
Efter att Alfred slutat jobbet ringde han och sa att jag skulle ta med handväska och komma ner. Han tog med mig på  surprise tur. Åkte genom fina ställen i utkanten av Karlstad. Underbart i det vackra vädret:) Slutade med sen lunch på Råtorps café:) Perfekt mysigt vid vattnet. Vi tog varsin smörgåstårtebit, yummie:)! Vi köpte med oss nybakt bröd och fika hem också:) Blev en tur till Röda korsets secondhandbutik de har där också, men fann inget. Mysig idé av honom att ta mig på en mini-spontan utflyckt:)
 
Har varit en jättebra dag!:) Hoppas och vill att det ska vara så framåt nu:)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0