Lördag

Yes då är det lördag då. Har varit the night from hell rent ut sagt. Somnade inte föränn jättesent. Låg och vred och vände mig. Hörde Alfred snarka. Kände att jag blev tokig. Sen när jag väl somnade så vakande jag stup i ett. Drömde på det även mardrömmar. En dröm var så otroligt jobbigt att jag försökte väcka mig själv ur den. Alfred bara hörde att jag skrek rakt ut, så han fick lugna mig tills jag fattade att det bara var en dröm. Men det var jättejobbigt:(
 
Har fått tillräckligt med sömn ändå känner jag. Tur är väl det, annars hade jag nog varit som en sur gammal kärring idag, haha! ;) Men det är jag inte, känner mig efter omständigheterna glad:) Vädret däremot piggar ju inte upp så värst mycket heller:/ Blev en promenad förut, riktigt jobbigt duggregn som sätter sig på glasögonen. Men det som är bra med sånt här väder är att man kan göra många andra "bra och göra" saker istället. Typ dricka te, plugga, städa och annat!
 
Pratade med min syster Frida i skype förut.Var länge sen vi pratade nu. Har mest varit sms den senaste tiden. Så det var jättekul att få göra det, dessutom att kunna se varandra:) Fick även prata med Linn lite också:) Mamma, Linn och Frida har skaffat sig en kattunge också:) En liten hankattunge som mestadels är Fridas, men jag tror att de alla gillar honom och har välkomnat honom, tagit honom till sina hjärtan:) Han var så otroligt fin! Liknar katten mamma hade när jag var liten:)
 
Deras nya lilla kille heter Marly! Ska få träffa honom snart, ska bli så mysigt :) När vi pratade i skype idag såg man hur bra Leo och Marly går ihop också:) Så otroligt fina tillsammans! :) Ser ut som de verkligen gillar varandra:) Som att Leo tog hand om Marly lite:) Tror verkligen att det kommer gå hur bra som helst för dem med Marly. Trots att han endast varit hos dem i några enstaka dagar, så är han som en av dem:)
 
 
Mamma skickade den här bilden på Leo igår :) Han är så söööööt♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0