Finally hemma :)

Är äntligen hemma i Karlstad igen! Blev ju lite mer dagar i Skövde än planerat. Men händer det akuta grejer är det bara att ändra sina planer. Kan meddela att min morfar är återställd och allt har gått bra. Endast ett stort ärr på halsen som finns kvar från operationen, men glädjen över att han fortfarande finns i livet gör att man inte bryr sig om sånt, varken han eller vi.
 
Var härliga extradagar i Skövde med både bra och hemskt dåligt väder, men med bra sällskap gjorde det ingenting. Saknar och längtar efter många av dem redan, men ska bli skönt att ta tag i mitt liv här i Karlstad och fixa och dona med allt jag behöver här också.
 
 
 
Sånna här vackra rosor växer det i min mormors trädgård :)


Kommentarer
Kakamonstret

Vad skönt att det gick så bra :D!

Svar: Ja verkligen! :)
Butterflychick

2012-08-03 @ 09:44:35
URL: http://kakamonstret.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0