Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!

Eller?
 
Jo det kan jag tycka.
Lämnade in min kamera på Mediamarkt i April och fick tillbaka den i måndags. Kort tid som lovat? Absolut inte. Har krånglat sedan dag ett tills dess att jag fick tillbaka den. De tappade bort vårt kvitto och personal som inte alls var service minded, vilket resulterade i dåligt bemötande gentemot oss. Dessutom är det inte min kamera jag fått tillbaka, utan en annan, visserligen likadan, men begagnad. Tycker jag borde fått en ny, eller något mer som kompensation. Har krävt det också, får se vad det anser om det. Annars har de mist två kunder för alltid. Har tidigare tyckt att de varit en otroligt bra affär, men med allt vi gått igenom jag och Alfred, för min lilla kamera, så känns det inte alls värt att handla där. Kommer möjligen handla hos deras konkurrenter istället. Vad som sker med detta ärende får framtiden visa. Jag förväntar mig i alla fall bättre bemötande från dem, annars är det dem som tappar kunder. Ett plus är ju i alla fall att jag äntligen har en kamera igen. Att inte alltid behöva använda Alfreds systemkamera. Blir lite tungt och bökigt ibland.
 
 
 
Titta vilken fin kanna jag fick av min mamma :) Green Gate, ett av mina absoluta favorit märken! De har så otroligt vackra saker♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0