A sunny day

Idag vaknade jag verkligen inte lika tidigt som igår. Jisses! Sov så länge så jag blev tokig på mig själv. Missade samtal som försökt ringa mig och så också. Inget kan väcka mig när jag sover så tungt! ;)
 
Fick reda på ett skönt besked idag. Så nu slipper jag vara orolig över det. Nu är det framåt som gäller :)!
 
Dagen har gått fort idag. Småplockat med saker hit och dit. Känns som jag får ordning på saker och ting men ändå inte. När saker blivit gjorda, kommer det alltid fler. Haha! Men det är ju så det är.
 
Snart blir det mat, vankas kyckling. Senare sen ska jag titta på Once upon a time som börjar idag! Har väntat så länge, så äntligen!! Ska bli kul! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0