When nothing goes right... Go left ;)

Vilka dagar det varit! Massa plugg i skolan med grupparbeten hit och dit, de tar aldrig slut, blir snarare fler hela tiden känns det som. Imorgon har vi redovisning på en av dem. Känns som man inte gör nåe annat än att vara i skolan, men daa tänker ni, hon har ju valt att plugga till Socionom, och det är ju helt riktigt, det stämmer ju faktiskt. Vissa dagar, är det lite tyngre än andra bara att plugga och sådär, men så är det väl för alla studenter antar jag.

Har varit dagar nu i veckan då jag har varit så himlans trött. Vet inte vad det är. Bara spekulationer på vad det kan vara. Jag tror de kan vara vädret som spelar in, massa regn blir man bannimej inte pigg av, massa i skolan-plugga hit och dit, stress-alldeles för mycket att hålla reda på i min skalle och massor planerat hit och dit. Men måste säga att trots detta, har jag lyckats att varva ner ändå och bara ta det lugnt. Därför har bloggen blivit lite lidande, samt en del andra grejer också, som typ att städa. Det kommer inte i första rummet. På det sättet brås jag nog inte på min mormor. Hon minsann städar jämt. Kan ha att göra med att hon är pensionär och har mer tid till sånt än jag, men ändå;)

Har trots alla måsten gjort en del roliga grejer i veckan också. Kikat in de båda nya affärerna nere vid Välsviken:) Lager 157 och Stadium outlet har öppnat där:) Hittade lite grejer på båda affärerna:) Billigt och bra var det också:) Bland annat två tröjor och sport bh:ar :) Var även ute och åt med en del folk från klassen igår. Var riktigt trevligt. Tyvärr var jag så trött, så kände mig inte alls så fräsch och pigg som många av de andra var, men det var kul att följa med ändå:) Vi var nästan på pricken halva klassen där, vilket var göör kul:) Ungefär 25personer var vi. Det ni;) I en enda lång radda satt vi också:) Vi åt på Glada Ankan. Jag tog en club sandwich, gott som bara den och mycket mat också, jisses, orkade inte äta upp. Var värda pengarna i alla fall:) Så det var kul :)

Hepp, nu ska jag gå ut med Gaj och sen får det möjligtvis kanske bli ett avsnitt av Falling skies, jag och Alfred har börjat följa den serien, rätt bra faktiskt:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0