Trust your instincts. Intuition doesn`t lie!

Har inte skrivit på några dagar nu, på varken någon av mina bloggar. Har inte haft sug efter det. Men nu så kände jag för det igen:) Kanske berodde på att när jag tömde bilder från systemkameran, hittade jag massor med bilder som man kan använda till både min vanliga blogg och matbloggen:)

Vet inte om jag nämnt det tidigare, men min lilla söta Canon kamera började krångla för någon vecka sen. Har använt den varje dag sen jag köpte den för lite mer än ett år sen. Är helt klart den prylen här hemma jag använt mest flitigt. Därför kändes det väldigt tungt, när den inte går att använda längre. Har köpt den på Mediamarkt och eftersom den affären inte finns här i Karlstad, får jag vänta med att lämna in den tills jag åker till Skövde. Garantin har ju gått ut, men de trodde att det kunde vara ett produktionsfel och i papprena står det att man kan få hjälp med sånt upp till 3 år, efter man köpte den, så håller både tummar och tår, att jag kan få den lagad, eller få en ny;) Som tur är kan jag använda Alfreds systemkamera tillsvidare. Den är ju mycket mer klumpig för mina små händer, men går superbra för det:) Har varit otroligt nöjd med min lilla kamera och skulle gärna ha en likadan igen, men har börjat få mersmak på Alfreds stora och profsiga kamera:) Använde ju den innan jag ens hade min egna kamera och man får ju en helt annan kvalité på bilderna när man använder en riktigt bra kamera. Så får se hur det här slutar. Är i alla fall glad över att det finns någon kamera här hemma jag kan använda:) Utan kamera, kan jag verkligen inte fungera, så äre mät! Älskar att fånga minnen på bilder, det gör så otroligt mycket och är så roligt att ha för framtiden:)



Bilder på Gaj från när jag, Alfred, Oskar och Mikael tog en promenad ner till Alstern för en vecka sen :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0