Family♥

Hejsan, nu är vi hemma igen!  Har varit några underbara dagar i Skövde. Träffat alla vi skulle träffa:) Har varit välbehövliga dagar, att bara kunna "återhämta" sig och bara vara. Koppla bort allt som är här i Karlstad för en stund och endast fokusera på Skövde och de människorna vi träffade där :) Saknar dem alla redan. Ville inte åka tillbaka hit. Kände att jag egentligen skulle behövt vara med familjen lite till. Tröstar mig med att vi hade det väldigt bra ihop den här gången och att vi får sakna varandra tills nästa gång vi ses. Något som var tomt när vi var hos mormor och morfar var att Molly inte var där. Såg graven där hon vilar nu, jättefin är den, med blommor och sådär. Men eftersom jag inte var med när hon sänktes ner i marken, känns det lite overkligt. Känns som att jag inte riktigt förstår att hon inte finns längre. Blir tung i hela mig när jag tänker på henne, men vet att hon nu har det bra.

Var lite läskigt på kvällarna hos mormor. Hon bor ju i utkanten av Skövde och där är det väldigt mörkt på kvällarna. En dag var utelysena konstiga och tändes och släcktes lite då och då. Det är sånna där lampor som känner av om någon är vid dem och tänds då.  Min syster var rädd, men jag tänkte att det säkert var Molly som sprang där utanför. Skulle så gärna vilja att hon fortfarande fanns, så jag en sista gång kunde krama henne och säga hur mycket jag älskar henne.

Vilket speciellt inlägg det blev, skiftar från glada känslor till ledsna. Men det är ju så livet är ibland. Kommer alltid ha Molly i mitt hjärta!:)

Hoppas på att familj och släktingar snart kommer upp så att vi får träffa dem igen, har inte ens gått 24 timmar sen vi åkte från dem, men är ändå så saknade, love you all♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0