Alfred älsklingens födelsedag :)

Herrejösses, det är inte sant. Mer än en vecka sen jag bloggade sist. Kan nästan inte tro det, men så var det tydligen. Tänkte bara titta in och säga att jag lever;) Har bara däremot varit lite virrig nu det senaste. Får ta och ändra på det tycker jag allt;) To much kaos right now, NOT OK. Får ta och varva ner lite. Just nu skulle jag bara vilja göra ingenting och där med basta. Men tyvärr går det ju inte :( Får försöka ta vara på de små studenterna och bara vara när man har möjlighet till det! Nu ska jag försöka få mig en god natts sömn. Tyvärr ringer klockan alldeles för tidigt imorgon, vilket jag inte är så jätteförtjust över.

Har i alla fall varit älsklingens födelsedag idag, den har vi firat bra :D♥ Kan ju inte bli sämre än förra året, då vi satt på akuten en stor del av dagen. Då hade han brutit foten. Den här gången klarade vi oss utan sånna tråkigheter:) Kan berätta mer någon annan dag om veckan som varit, mycket som hänt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0