A lot of the pain that we are dealing with are really only thoughts

Imorse ville jag bara sova vidare brevid Alfred, vilket i sin tur resulterade i att jag vaknade 9.20 när jag skulle börja vid 10. Så det var lite stressigt på morgonen, men hann gjorde jag i alla fall. Till min fasa såg jag att lektionen var inställd. Det var stod på en liten lapp på dörren. Mäkta irriterande när det enda man ville var att sova. Blev i alla fall att plugga med gruppen, vilket resulterade i att vi blev klara med det vi skulle för dagen. Ännu irriterande var det när jag såg hemma sen att det blir dubbel föreläsning imorgon. Fast vi hade ändå tänkt arbeta med gruppen, så det får bli en hel dag med föreläsningar och inget grupparbete för min del. Har ju Skövde som väntar på mig imorgon eftermiddag:) Tänkte packa redan idag, så vi kan åka så fort som möjligt imorgon :) Ska bli så otroligt kul att träffa alla :)

Nu fördriver jag tiden med att klippa recept ur tidningar och sortera in dem i mina olika plastmappar. Jag har en för bröd, en för efterrätter/kakor och en för maträtter :) Har recept för en hel livstid tror jag;) Mer och mer blir det för varje vecka också;) Men jag tycker det är enormt kul :) Samma med kok och bakböcker:) Idag ska jag baka två olika sorters bröd och även hamburgerbröd :) Hamburgerbröden ska jag ta med till Skövde när vi åker dit. Har vi tur kanske vi kan grilla hamburgerbröden, men mormor sa att det ska regna, så det ser inte ut så än i alla fall tyvärr.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0