Wonderful evening!:)

Dagen idag har varit bra:) Men allra bäst var den när Alfred kom hem:) Han hade sån härlig energi som verkligen smittade av sig på mig:) Han var så söt, han hade köpt en "krya på dig" blomma till mig:) En färgglad orkidé:D



Har aldrig sett en orkidé i den färgen förut. Måste medge en pinsam grej. Det är vår andra blomma någonsin som vi haft här hemma. Den första dog, trots att det var en blomma som bara skulle vattnas två gånger i månaden. Men vi vattnade den nog alldeles för mycket. Så hoppas att den här överlever:) Måste bara hitta krukan som ska vara här någonstans.

Den underbart härliga enrgin jag och Alfred hade gjorde att han bakade en sockerkaka med bär i och jag bakade hallongrottor. De blev enormt fula, men smakar underbart:) Sen gjorde Alfred hemmagjorda köttbullar, han lyckades verkligen, MUMMA vad goda de var:) Det blev självklart kokt potatis, sås och lingonsylt till det:D Riktig enkel husmanskost, men som är något av det godaste jag vet:)




De är så fula:P skrattar så jag gråter, ser ut som att ett litet barn gjort dem:P


Efter middagen och lite fika blev det att prata på skype med min underbara syster Frida<3 Pratade hur länge som helst och det är så kul att prata med henne. Allt är så naturligt och vi skrattar alltid mycket och kan prata om allt:) Saknar min familj så mycket! Hoppas att vi träffas snart!Love you mamma, Linn och Frida<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0