Värt att tänka på:)




Detta fina hjärtat har jag köpt från Tradera. Helt underbart fin är den:) Personen jag köpt den från syr sånna själv och det finns massor med citat och liknande att välja bland. Kommer garanterat bli att jag köper fler från henne. Man verkligen ser och känner att den är gjord med god omsorg. 

Gillar det citatet, då jag tycker det representerar mycket för hur jag tänker nu för tiden. Det är inte viktigt att ha senaste modet eller finaste hemmet, det är faktiskt det lilla i vardagen som i alla fall för mig, gör livet värt att leva:)

Tänkte bara säga också att Tradera är hur roligt som helst att hålla på med. Jag säljer själv massor med saker varje vecka. Får inte alltid in så jättemycket pengar, men det blir alltid lite pengar som kommer in på kontot varje månad. Är för mig en rolig hobby att hålla på med. Gillar även att själv köpa saker därifrån. Har funnit vissa riktiga guldkorn där genom åren, vilket sporrar en att alltid leta vidare efter fler härliga fynd. Det bästa jag vet är att finna något som man letar efter och lyckas hitta det till väldigt billigt pris. Det är många som är förundrade över hur jag lyckas hitta så billiga saker. Men sån är jag när jag går och kollar i affärer också. Jag hittar alltid det som är rea i en affär och köper oftast saker som jag anser har rimligt pris. Skulle aldrig falla mig in att köpa något som är dyrt eller bara för märkets skull. Självklart finns det vissa saker som gränserna då måste tänjas på, där det inte går att kompromissa för lägre pris, vilket för mig ofta handlar om när jag ska köpa glasögon,bh med mera. Men det är ju så det är,vissa saker behöver man helt enkelt och som man köper till nästan vilket pris som helst, bara för att de är livsviktiga. Men det är ju så det är, kan vara väldiga skillnader där.


Nu ska jag äta lite och umgås med Alfred, är ju inte mycket han är hemma nu på dagarna när han har praktik. Ska proppa i mig ipren och alvedon också, så jag kan vara lite människa igen;)

See yaa!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0