Välkomna vettja:)

Äntligen har jag skaffat en blogg. Har haft en förut, men kände för att skaffa mig en helt ny och fräsch, samt att kunna börja om på ny kula:)

Så hejsan! Hanna heter jag, är 20 år (fyller 21 om någon månad) och bor i Karlstad. Här studerar jag med min sambo Alfred! Vi har bott i Karlstad i ett år och stormtrivs!:)

Följ med mig i min vardag när jag delar med mig av smått och gott, från allt mellan roliga brödbak till tråkiga rastlösa stunder! Jag kommer att dela med mig av det som faller mig in, mycket vardag, mycket mig och mycket bilder och recept!

Hej och hå, nu kör vi:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0