The day from hell!

FY FAN! Fortfarande har man feber och mår SKIT! Är så trött på det. Knarkar tabletter, dricker oändligt mycket med vatten och har snart snorat upp allt papper vi har här hemma! Hade ju varit bättre att läsa om jag hade något roligare att skriva om, men just nu är höjdpunkten när man sjunker ner i soffan för att kolla på tv. Orkar inte så mycket mer. Har i och för sig varit ute och gått med Gaj idag och diskat en liten del av vår monsterdisk som vi har. Men det orkade jag bara för tabletternas skull. Annars hade jag varit ännu mer som en zombie kan jag lova!

Nu hoppas jag att jag kan sova normalt inatt för det kunde jag inte minsann förra natten. Blev som jag trodde att jag sov i soffan. Tur var väl det, annars hade inte Alfred fått någon sömn heller. Usch vad negativ jag låter:P Det kommer ändras, det kan jag lova er!

Två positiva saker som hänt idag var när Alfred kom hem och vi gjorda hemmagjord pizza! Den blev riktigt mumsig:D Den andra positiva saken var när jag läste min vän Jennys blogg:) Hon hade lagt upp bilder på vänner och skrivit: Tror du pengar gör dig rik? Tyckte jag var en jättefin och smart grej:D Blev så glad! Du gjorde min dag mycket bättre! Längtar till fredag då det förhoppningsvis blir att umgås och festa med mina härliga vänner!<3 Hoppas innerligt också bara att jag blir frisk!! Så nu ska jag kurera mig extra mycket i veckan, så att jag kan det!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0