Solig dag:)

Idag sa jag till Alfred att jag ville ta en långpromenad i det fina vädret, han jag och Gaj. Tog på mig en del kläder eftersom jag precis varit sjuk. Fy fan för det! Det jag inte visste var att det fasen var medelhavsvärme ute ju! Hemskt! Vi var ute i 2 och en halvtimma också, så jag var helt genomsvett när vi kom hem. Men utöver det var det en trevlig promenad:) Gäller att passa på när det är så fint väder:) Vi köpte varsin glass på vägen också och mumsade i oss:)

Snart ska jag och Alfred äta sen mat:) MUMS! Det blir fläskytterfilé och en gratäng med potatis,rödlök,zucchini,tomat,paprika,vitlök,olja och lite kryddor:) Tror det kommer bli riktigt gott. Är så hungrig så jag vet inte vad!!



Titta vad jag köpte häromdagen:) Jag köper en rosabandet rosett varje år:) Har nog minst fem stycken till min samling nu:) Tycker det är något som hör till höstjackan;) Säger man förresten "rosa bandet rosett"? Ajah, ni fattar vad jag menar;
)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0