Sjukling:(

Usch fy och blä! Idag vaknade jag av feber och allmänt snorig och slemhosta. Inte roligt kan jag lova. Blev att proppa i sig värktabletter och krypa ner i sängen igen. Har inte lämnat sängen än. Får bli en sån dag idag. Det får vara så när man är sjuk! En skön sak med att vara sjuk är att man blir ompysslad:) Alfred gjorde frukost till mig och kom med den till sängen:) Va länge sen jag fick frukost på sängen. Man kanske borde va sjuk oftare:P Skämt åsido. Aldrig roligt att vara sjuk. Var faktiskt nästan precis ett år sen jag va sjuk, så jag har ju klarat mig ett bra tag:) Nu ska jag ligga kvar i sängen och kurera mig, lär bli mycket te drickande idag. Alfred köpte nytt gott te till mig igår:D

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik som Alfred bestämde skulle vara på. Han är ju rolig egentligen, för han har på musik, vilket gör att jag sjunger,som jag alltid gör när det är musik på. Men samtidigt säger han att jag ska va tyst och inte anstränga min hals! FAN, säger jag! Har du på musik så går det bara inte att vara tyst och han vet ju att jag är sån:P Ändå har han på musik:P Ajah, det enda är väl att jag hostar mer och att det låter förjävligt när jag sjunger. I alla fall nu när jag är sjuk;)


Kommentarer
Carro

Haha, jag och Jenny hade samma problem igår. Vi spelade och sjöng med fast att vi knappt hade någon röst alls. Lät helt fördjävligt!

2011-09-18 @ 15:06:50
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0