Regnar fortfarande!






Helt otroligt vad det regnar ute. Fast rätt skönt ändå när man själv är inne nerkrupen i sängen och är sjuk. Då har man inget dåligt samvete för att man inte gör något. Tänkt om det hade varit fint väder som de har varit många av de andra dagarna den här veckan. Då kan jag lova att jag inte hade vilat som jag gjort idag. Däremot var jag envis och gick ut en sväng med hunden och gick till affären. Var inte så bra gjort. Blev sämre av det. Men var ändå skönt att komma ut och få frisk luft!:) Nu ska vi sova här för Alfreds praktik startar imorgon och han behöver åka tidigt eftersom den är i Arvika. Är lite nervös bara för mitt hostande. Funderar nästan på att sova ute i soffan, så att han får den sömnen han behöver. Mitt hostande är inte nådigt alltså! Är svullen i halsen bara för att jag hostar så! Men vi får se hur det blir! Sov gott allihopa så ses vi imorgon!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0