Nattuggla!

Dagen har bara sprungit iväg och jag har fått massor gjort. Fast även inte hunnit med mycket saker som jag hade velat. Men mycket av det kryssar vi av imorgon.

Har äntligen slängt allt det vi har sorterat här hemma, vi hade så mycket så allt låg bara i en enda stor hög. Men nu ser det fint ut igen. Har gjort massa smågrejer här hemma,som gör att man inte känner sig så stressad längre, över vad man måste hinna med som exempelvis bäddat rent i sängen. Låter kanske knäppt, men sånt kan reta gallfeber på mig. Men nu är det klart och gjort!

Har även fixat och donat med massa traderapaket hit och dit idag. Har ungefär 10paket här hemma som folk köpt från mig på Tradera som är redo att skickas iväg,hela hallen är full av dem. Men så skönt när de sen försvinner:) Den här veckan har jag tjänat ihop 700kr på gamla saker jag sålt, fasen inte dåligt alltså! Bästa tradera veckan ever tror jag;) Älskar det! Wiieeehoo!:D 

Skulle även skicka iväg ett paket förut och brukar vanligtvis skicka med posten, men kunden frågade om jag kunde skicka med Schenker, visst tänkte jag. Tog en promenad med Alfred och Gaj till Pressbyrån vid universitetet och när jag kommer dit, så säger hon i kassan att det inte går, att man bara kan hämta paket där. Aha tänkte jag och knatade tillbaka hem igen. Tyckte det var väldigt konstigt, eftersom det stod på Schenkers hemsida att det skulle gå att både skicka och hämta paket där. Men men, letade upp nästa ombud som hade Schenker och åkte dit med Alfred, då säger killen i kassan att man måste fixa ett papper på internet först och sen skriva ut det och sen TA MED DET till dem, fasen vad irriterande. Både jag och Alfred började hata det där paketet lite smått. Tänk vad krångligt allt blev, inte fasen är det så krångligt med posten inte! När jag väl var hemma, var det bara att fixa det där krångliga pappret och skriva ut det, för det måste vart det hon i kassan menade, fast jag inte fattade, men nu får pappret allt ligga och vila här tills imorgon. Är nog krånglande med det på en dag tycker jag allt. Haha!

Har haft en bra dag med älsklingen idag:D Bara jag och han, love it! Det behövde jag! Vi tog en sväng till Bergvik. Där köpte sig älsklingen en leksak och jag två:D Kul att vi båda fick saker vi ville ha:) Nu ska här lyssnas på musik för full volym och baka och göras mat:D<3





:D


(Blev inget brödbakande idag, typiskt mig att säga att jag ska det i två dagar och sen blir det inte, men imorgon måste jag baka, annars måste jag gå och köpa bröd. Nu tror ni jag bakar jämt, men det är typ varannan gång.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0