Härlig fredag:)

Lika underbart väder idag och lika svettig blev man när man varit ute på promenad med hunden:P Men det gjorde inget, för det blev en lång dusch när jag kom hem från promenaden:) Önskar bara att vi hade haft ett badkar istället för vanlig dusch. Men det är väl tur det ändå, för då hade nog både jag och Alfred bott i badkaret. Eller rättare sagt Alfred, man kan nästan tro att han är ett vattendjur istället för en människa, så som han duschar länge varje dag.

Idag när jag stog och diskade och hade diskat det mesta så ringde telefonen. Det var Alfred som hade slutat praktiken och snart var hemma. Han sa att jag skulle göra mig iordning snabbt och sen komma ner till bilen, för vi skulle på en liten utflykt. Blev väldigt glatt överraskad:D Vi åkte till Skåre och handlade varsin stor godispåse med massa smått och gott:D Det var en stor godisaffär med massor att välja på! Rena drömmen för mig som har varit grymt godissugen länge nu! Var bästa överraskningen jag kunde fått idag:)

När vi kom hem gjorde vi god fredagsmat också:) Blev färsk pasta med prosciutto, stor sallad och Ridderheims blandning med mozzarella, parmesan och körsbärstomater. Kan meddela att det var sjukt gott och var en riktig smakexplosion! Detta kommer vi garanterat göra fler gånger!:)




Har precis kollat på Idol, är så många duktiga med i år! Känns som bästa året hittills! Men så känns det varje år;) Ska snart dyka ner i godispåsen och njuta av allt gott:) Blir en lugn fredagskväll för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0