:)

Som det står längst upp på min sida "Everyday is an opportunity to make a new happy ending", det hade jag först glömt av helt och hållet. Har ju skrivit det där av en anledning. Just för att alltid ha det nära mig. Kvällen igår blev bättre sen:) Självklart var det min ängel Alfreds förtjänst! Han ser verkligen alla osynliga tårar och hjälper mig alltid när jag behöver det som mest. Är så otroligt oändligt tacksam över det. Han är den enda personen som verkligen känner mig ut och in, ser allt som ingen annan ser, han kan se saker bara på hur jag har munnen, ögonen, eller bara känna av vilken energi jag har. Häftigt sånt tycker jag!

Efter en lång natt och sovit hur tungt som helst, så är jag redo för dagen och vad den har att bjuda på. Ska äta en stor frukost för att kicka igång dagen:) Sen består dagen av att delvis baka bröd (Blev inte gjort igår), ringa älskade mormor,mamma,systrar, ta härlig promenad ute, boka tvättid, kanske även en utflykt med mera:)

Nu måste jag äta för magen kurrar massor!:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0