A great day:)


What a wonderful day:) Vilken stor sol vi har haft idag!:D Man riktigt känner hur energin fylls på när solen tränger sig in genom kroppen! I like sånna dagar!

Fick för mig att göra något som kändes kul utanför hemmet. Alfred hakade på den idén och vi tog bilen in till stan för att unna oss en fika. Blev att fika på Waynes coffe, fint café och värt pengarna:) Efter det kikade vi runt på stan ett tag, blev mest "lull lull" butiker som Alfred så fint brukar säga;) Det betyder sånt som oftast vi kvinnor har för mycket av, prydnadssaker:) Men det finns ju så mycket inredning som man vill ha! allt ifrån ljus, kuddar och you name it! Men tyckte allt att Alfred själv var lite sugen på att köpa lite grejer till hemmet;) Så jag är inte själv med det.  Skulle kunnat gått på stan i flera timmar till, men det får bli någon annan dag. Jag och Alfred började till och med prata om julen igår, ska man köpa julklappar redan nu? Gaaaah!! Men älskar allt som rör julen, att hjälpa till och laga maten, slå in presenterna osv. Dock brändes nästan lägenheten ned förra året, men de är ju en annan femma;)

Kom hem med två nya teér i alla fall:) Lös-teér, aldrig testat det förut, men de luktade så gott, så kände att de fick följa med hem:) Smakerna var Tuttifrutti och polkagris, har smakat det med polkagris och FY vad hemsk den var :P Mådde illa av det, men får försöka testa igen, gillar inte att köpa något som man tycker smakar blä direkt, nepp, ska fasen pina i mig det;) Har ju trots allt betalat fört;) Var tvungen att köpa en sån där tesil också, för det hade jag ingen, men det fanns på ICA när vi handlade, så det var ju bra:)


Alltid kul att testa något nytt:)



Har ätit tacos idag! ÄNTLIGEN var det min och Alfreds tur:) Många vi känner har ätit det nu det senaste och vi var så sugna på det nu vi också, så idag slog vi till:) Och kan berätta att det var väldigt gott! Det som är så bra med tacos är ju att man kan variera i oändlighet med vad man känner för att ha i! Blir aldrig samma här hos oss. Alltid olika, men det har ju sin charm det också:)

Har lyckats skicka iväg massor av tradera paketen också, så nu kan vi använda vår nya hallmöbel här. Har haft lite skuldkänslor över att jag använt den med att lasta alla paket på, men nu är de borta:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0