yeey:)

Har inte skrivit på någon dag nu, har varit fullt upp helt enkelt. Blir nog så lite nu den här veckan, eftersom syrrorna ska vara här och så. Skriver efter hand så mycket jag känner att jag hinner med.

Lördagen var hur kul som helst:) Åt på mysiga Alfies, jättegod mat:) Kommer garanterat gå dit fler gånger. Enda minuset var att de inte frågade innan om vi ville ha notan delad eller inte. Var i alla fall en riktigt trevlig stund där:) Efter det blev det bowling, är inte världsbäst på det, men tycker det är jättekul ändå:) Det är ju huvudsaken:) Hade storlek 34 i bowlingskorna! Haha! Nytt rekord tror jag. Nog för att jag har små fötter, men så små!? Jisses, det var något nytt;) Var inte den enda personen i sällskapet som hade extra små fötter, en tjej till som bowlade med oss hade faktiskt 33:P Efter bowlingen åkte vi hem till oss:) Vi hämtade Carolines katt Sammet på vägen:) Så Gaj blev extra uppspelt när vi hade en katt med oss hem. Dagen var hur bra som helst:) Men tyvärr slutade den med att jag fick ett rejält migrän anfall. Hade känt redan under dagen hur huvudvärken låg och väntade på att komma fram, så kände på mig att jag skulle få huvudvärk, men att det skulle vara så illa, det trodde jag inte alls:( Fick gå ifrån alla och bara lägga mig i sängen. Kunde inte röra mig eller något:( Har aldrig varit med om det förut, hemskt som attan var det. Kunde inte ha något ljus alls på, för då kändes det som om ögonen skulle ploppa ut och att huvudet skulle sprängas:/ Mådde till och med illa av migränen, så spydde till slut av det:( Aa fy bubblan alltså. Var något av det värsta jag varit med om. Fick till slut i mig värktabletter och vatten, vilket gjorde att jag på morgonen dagen efter inte hade någon huvudvärk kvar. Så vila räcker väldigt långt! Kändes otroligt skönt att huvuvärken var borta! Aldrig mer, hoppas jag!




Den otroligt goda maten som jag åt:)
Tagliatelle, kyckling, soltorkade tomater, kapris och parmesanost:) Otroligt gott!:) Vattnas i munnen så fort jag ser den här bilden!:)


Carolines mat:)


Alfreds mat:)

Tyvärr kunde jag inte visa bild på Mikaels och Oskars mat, bilderna blev alldeles för suddiga för det:(


Jag och Oskar:)

Min syster Linn kom med bussen igår:) Var så roligt att träffa henne:) Speciellt helt själv, alltså utan de andra, mamma och Frida. Få lite kvalitéts tid med henne, bara hon och jag:) Och självklart Alfred och Gaj:) Vi åkte och handlade lite när hon kom och sen när vi kom hem till oss fikade vi lite. Fanns lite morotskaka kvar från dagen innan. Bjöd gästerna på det i lördags och som tur var räckte det till Linn dagen efter, hon älskar nämligen just den kakan:) Blev en lugn hemmakväll med god mat, kyckling thaiwok med ris och sötsursås:) Blev starkt men gott:) Vi bara tog det lugnt och pratade och sådär:) Gaj gillar Linn väldigt mycket, så det blev att han tyrde sig till henne mycket och mös med henne:)

Idag tog vi en skön sovmorgon, klart syrran ska ha lite sovmorgon när hon har höstlov:) Vi har ätit frukost och gjor iordning oss, även matat och varit ute med Gaj. Snart ska vi ner till stan:) Linn har aldrig varit där, så ska visa henne runt lite:) Förhoppningsvis blir det att fika någonstans:) Senare idag planerar vi att baka tunnbröd och göra mat. Kanske tråkigt nog diska, men skönt när det är gjort. Är man fler kan ju en diska och en torka. Annars blir det nog en film eller liknande ikväll, får se helt enkelt:)


Kommentarer
Carro

Tack för att du finns <3

2011-11-01 @ 17:22:06
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/
Hanna

Desamma gumman<3

2011-11-01 @ 17:47:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0