Torsdag

Har fortfarande massor att göra idag, men inser att de får bli att göra vissa saker imorgon innan vi åker istället. Alfred har kommit hem från praktiken nu i alla fall, vilket känns skönt. Ser fram emot helgen i Skövde. Hoppas mina batterier fylls på lite mer! Måste tvinga mormor att göra vissa maträtter som bara hon kan göra! För gör andra samma rätt, blir det ändå inte som mormor gör det:) Älskar att få träffa alla hundarna också, alla mina godingar!!





Detta hittade jag en morgon när Alfred hade åkt till praktiken:) Söt han är min älskling!<3




Nu blir det att fortsätta med Wordfeud, finns inget bättre när man inte vet vad man annars ska göra:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0