Torsdag

Sov länge idag igen och drömde mardrömmar idag igen. Vad fasen, varför ska jag ha det? Hatar det. Vaknar upp vissa mornar med att man känner att man precis drömt en hemsk mardröm och nu det senaste har det varit att jag drömt om samma sak. Extra läskigt! :(

Brödbullarna gräddades när vi hade gått upp, så det fick bli nybakat till frukost:) Mums! Supergoda blev dem också! Så dem ska jag garanterat göra flera gånger:)



Gick en sväng med Gaj och handlade lite behövligt i affären. Låter som jag handlar jämt, men vissa gånger storhandlar vi och andra gånger kompletterar vi med vissa basvaror som tar slut snabbare som mjölk och ägg med mera. Men idag blev det massa fryspåsar och majs till maten ikväll:)

Fick hem  massor med reklam idag och hittade en jättefin jacka jag vill ha:) Ska kika på den imorgon när jag, Alfred och Mikael ska gå på stan:) Får vi se vad jag och killarna tycker om dem:) Vill ha antingen en jacka i röd variant eller svart, så hoppas någon av dem finns kvar:) Annars får jag väl kika vidare efter någon annan. Kändes bara så mycket lättare nu när jag redan sett en i förväg:) hittade en annan fin jacka också, en rosa:) Men sen såg jag att det bara fanns i juniorstorlekar, så där sket det sig! Men vi får hoppas att jag kommer hem med en ny jacka imorgon då:)

Gaj blev duschad efter promenaden idag:) Var länge sen han duschades, i somras senast. Han hatar det, men ibland måste även pälslurven duschas. Titta så söt han är den lilla gamlingen<3


Blöt sötnos<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0