Tiden bara flyger iväg!

Tänk vad tiden bara flyger iväg när man har mycket att göra eller när man känner att man har roligt! Och tvärtom när man har tråkigt och lite att göra! Idag har jag gjort massor känns det som, fast har massor mer att göra. Har tvättat idag, andra gången i mitt vuxna liv (sen jag flyttade hemifrån) som jag tvättat helt själv. Känner mig riktigt duktig;) Annars brukar det vara Alfred som mestadels tvättar och jag diskar (av någon anledning). Kan inte påstå att diska är sådär jättekul. Men Alfred brukar springa till tvättstugan och tvätta och jag viker all tvätt när allt är färdigt och sådär, så det funkar ändå:)

Har tvättat massor idag så det hänger tvätt i hela lägenheten (även fast jag har ett tvättställ). Har promenixat med lilla Gaj, fixat med tradera paket, kollat min "dagliga runda" på internet, klippt och donat med recept och pysselgrejer, druckit vatten och proppat i mig två bullar. Men har massor kvar att göra som att gå med lille Gaj igen, handla i affären, plocka in torkad ren disk och diska mer, vika kläder och lägga in i garderoberna, packa resväskan inför Skövde resan imorgon, laga mat, ringa mamsen och massor mer. Jisses! Dagen kommer inte att räcka till känns det som!

Inte nog med det så har jag blivit beroende av spelet Wordfeud på mobilen också. Var Mikael som lärde mig det. INTE bra INTE bra:P Eller jo, tycker det är jättekul:) Så mellan allt jag gjort och kommer att göra idag så spelar jag det:P hihi!

Mormor ringde på skype nyss, alltid kul att prata med henne:) Försökte få en av mina syrror att snacka men nehepp, hon hade inte tid med storasyster:P Jag och mormor bestämde i alla fall att vi ska till någon blomsterhandel i Skövde och köpa blommor till oss båda:) Jag behöver verkligen blommor och mormor brukar ju alltid fylla på sitt förråd både ute och inne, så det passade ju jättebra! Dessutom så får jag ju bästa hjälpen när det gäller den biten. Hade inte klarat det själv, blommor är nämligen inte min starka sida. Nu gäller det bara att få med mamma också, så blir det ännu bättre:) Förhoppningsvis kommer jag hem med blommor:)



Mitt kära vattenglas (älskar vatten om ingen visste det), men titta vad tom fönsterbrädan är. Jag behöver blommor, bums!

Idag när jag hämtade posten också hade jag fått ett presentkort på Åhlens på 100kr, man tackar man tackar:) Är ju med i Åsiktsgruppen och är med i undersökningar titt som tätt och när man kommit upp i ett visst belopp, kan man ta ut de pengarna i form av presentkort:) Så jag valde Åhlens:) Tänkte jag skulle försöka åka dit när jag är i Skövde nu och se om jag hittar något, vore kul:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0