Natti natti!

Är ännu mer effektiv:) har beställt bilderna till pappa och Tinas scrapbook:) Blev att beställa från Fuji, har gjort det förut därifrån, blir bra kvalité, är billigt och man får hem dem snabbt:) Yeey! Längtar tills jag får börja pyssla på den! Kommer bli så fin, Love it! Funderar på att köpa en silverpenna bara, så man kan skriva lite fint i den:) Blir nog prima ballerina det hära:)

Längtar tills imorgon också:) Blir att äta ute med massa goa vänner. Vi ska äta på restaurangen Alfies:) Efter det blir det bowling:) Var länge sen jag spelade, i januari sist! Efter det blir det nog (kanske, om folk vill) att vi drar hem till mig och Alfred för lite häng här. Lite booze och spel kanske:) Blir verkligen najs detta:D en annorlunda men härlig Halloween!:)
Tänkte baka så jag har något att bjuda på också:) En variant av morotskaka kommer det bli:)

Nu ska jag nana. Har varit uppe länge nog nu, som sagt igen, varit en låång dag! Kommer sova som en stock! Natti natti!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0