My love<3




Alfred är på praktik nu och kommer hem om någon timma. Både saknar och längtar efter honom massor när han är borta. Det är liksom något som fattas när han är borta. Jag är inte hel. Han är mitt allt, det jag lever för. han får mig att må så otroligt bra, jag känner mig allra bäst med honom. Vi har det så otroligt bra tillsammans och jag är så himla tacksam för det. Jag vill vara tillsammans med honom tills livet inte kommer att levas mer. Jag vill uppleva allt med honom, ser så otroligt mycket fram emot framtiden med honom:) Ååh, älskar dig så mycket Alfred, mitt allt, min allra bästaste vän! Alltid du och jag min älskling!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0