Lördag:)

Lördag idag och jag har massa godis kvar:D Jag är så seg på att äta godis, kan ha det kvar i mer än en vecka ibland. Hade det däremot varit choklad eller chips, då hade det inte funnits något kvar vid det här laget;) Jag är en riktig chipsoman och har alltid varit det och kommer för all framtid vara det:)

Sov hur länge som helst idag, lider med Alfred som måste gå upp jättetidigt:( Han börjar bli sjuk också, han har nog fått det jag hade. Ska ta hand om honom så mycket som han tog hand om mig!!

Alltid när han är borta längtar jag efter honom hur mycket som helst!:) Tänkte jag skulle ha maten färdig när han kommer hem, så är det bara att äta och att han gör iordning sig snabbt och sen blir det fest ikväll:) Känner mig taggad:)!

Har glömt visa er mina nya skor!:D De är så fina så jag vet inte vad! Är så nöjd! Jisses! Kan man vara kär i ett par skor? I så fall är jag det;)
Tänkte ha på mig dem ikväll:)


Love them<3


Kommentarer
Carro

De var sjukt snygga!

2011-10-02 @ 12:08:00
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/
hanna

Tack:D Det tycker jag också:)!!

2011-10-02 @ 15:08:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0