Jisses!

Jisses vad veckorna springer iväg. Tycker det alltid är måndagar och ny start på veckan. Har inte skrivit på några dagar här i bloggen och kan meddela att jag har velat väldigt många gånger, men inte haft tiden till det. Har hänt så mycket hela tiden i helgen, vilket har varit kul, men blir nästan lite för intensivt ibland. Har hunnit träffa både Alfreds familj och min mamma, syrrorna och min mormor och morfar. Man får inte glömma alla gosiga hundar också!:)

Har varit en så rolig helg och kommer att leva på den länge. Jag hoppas att vi träffas så snart som möjligt igen, kändes som att jag inte hann träffa alla lika mycket som jag hade velat. Hade kunnat vara med alla mycket mer om jag hade fått bestämma, men ibland går ju inte det.

Har gjort massor i helgen, ätit på pizzeria med mamma och syster Frida, var jättetrevligt och inte så ofta längre som vi har möjligheten att göra det tillsammans, har gått långpromenad med hundarna i härliga Segerstorp där mormor och morfar bor, varit på Alfreds pappas 50års fest och mycket mycket mer!


Jag och Alfred på 50års festen! :)


Älskar verkligen min familj!<3 De är speciellt dem som hjälper mig när det är svårt och finns där för mig alltid! Så skönt att känna så, att alltid kunna komma hem till någon av dem när det verkligen behövs. Har egen nyckel till dem, så kan komma och gå som jag vill, om jag vill det. Samma gäller för dem hos mig och Alfred, det är bara att komma när ni vill!:)<3

Resan från Skövde till Karlstad gick bra, kändes som det gick fortare än vanligt. Som vanligt när vi kommer från Skövde har vi med mycket mer tillbaka än vad vi hade dit. Förstår inte alls varför:P;) Jo, det är för att mamma,mormor och Alfreds mamma alltid ska skicka med oss saker hem. Men det uppskattas starkt:) Den här gången fick jag och Alfred massor med hemmagjord äpplesaft och äpplemos:) Kommer räcka hur länge som helst. Känns så kul att få något som någon har gjort själv:) De presenterna är de roligaste att få! Fick med oss fyra blommor hem också:) Blev ingen blomsteraffär, fick nämligen blommor som både mormor och mamma hade hemma. Smidigt och bra! De hade överflöd med blommor, så då passade det ju bra att jag fick:) Så nu ser våra fönster mer fina ut och inte så tomma som innan. Måste bara köpa några krukor och en vattenkanna, men annars är det färdigt:) Hoppas bara blommorna överlever, jag är som sagt ingen stjärna på den biten;)


Medan Alfred fick åka till Arvika på praktik nästan direkt när vi kom hem, har jag packat upp allt vi hade med oss tillbaka och fixat och donat med lite smått och gott här hemma. När Alfred slutade, köpte han med sig goda baguetter, sallad och röror som vi mumsade på:) Extremt gott och lyxigt!:)


Skinka/lök och Kyckling/curry röror:) Mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0