Fredag förmiddag:)

Gick upp otroligt tidigt idag, innan 8 faktiskt. Riktigt stolt över det:) Jag sa till Alfred innan vi gick och lade oss igår att jag ville gå upp när han skulle äta frukost innan han gick till skolan. Så jag sa att han kunde använda några knep som skulle få upp mig och det funkade till slut. Knepen var att tända överallt och göra iordning en skål fil och müsli:) Har hunnit med sjukt mycket sedan jag gick upp, ätit frukost, myst med Gaj i soffan och kollat på tv, duschat, slängt in första tvättarna i tvättstugan, spelat wordfeud och mycket mer:) Jisses vad effektiv jag känner mig! Nu är det resten av tvättiden kvar, gå ut med Gaj, äta lunch om någon timma. Efter det blir det att göra iordning sig för att åka till stan:) Alfred och Mikael ska klippa sig och jag tänkte kika lite på stan medan de är där. När de är färdiga kommer dem också till stan och då ska vi fika:D Ska bli mysigt! Planerar att köpa mig en riktigt god macka och en kopp varm choklad eller te kanske? Längtar i alla fall dit:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0