Film:)

Alfred kom hem tidigare än vad jag trodde att han skulle göra ikväll. Han har gått med i nollekommitén för sjuksköterskeprogrammet, så han ska vara fadder nästa år sen när nya studenter börjar!:) Så han festade lite med dem och gick till Bunkern. Men det var inget direkt festande för deras del, lite chillande bara med några öl och tjöta lite. Var ju ändå en onsdag, så Alfred kände att det inte var någon idé att dricka för mycket, han måste ändå plugga inför tenta imorgon.


Sötnos<3

När han kom hem gick vi ut och gick en promenad med Gaj, vad kallt det blivit ute! Som tur var tog jag en ny liten tjockare sjal och virade tjockt runt halsen. Har ingen lust att det blir värre för mig med hosta och allt vad det är. Det var varmt och skönt med den:)

När vi kom in tog vi lite nattamat, för Alfreds del blev det lite pasta och köttfärssås och för mig blev det att göra en grej som min vän Caroline gjorde för någon dag sen. Nämligen att äta mos på knäckebröd. Aldrig sett någon innan henne göra det, men tänkte att det såg gott ut! Och eftersom vi hade både mos och knäckebröd hemma, så varför inte testa? Jag har nu testat och kan meddela att det är gott!:) Mumma!:) Perfekt att göra så när man inte vet vad man ska använda det överblivna moset till!




När vi ätit lite blev det att kolla på film. Var år och dar sen vi gjorde det. Det fick bli att se "The last airbender". En riktigt bra film och anar att det kommer uppföljning på den, så det ser vi fram emot:) Fick en lite Narnia känsla över den, just med känslan över filmen och stilen på vissa grejer. En film som verkligen tilltalade mig:) Men jag är allätare i det mesta, både i musik, filmer med mera, så gillar variationen, inte bara en viss typ av genre.



Blev en sen kväll/natt idag, men det gör inget. Jag är ju nattuggla, så trivs bra när allt blivit mörkt och tyst. Är något speciellt lugn med det! Ska läsa lite tidningar nu tänkte jag, köpte Expressen förut och bilagan till den, så det ser jag fram emot:)


Kommentarer
Carro

Ja visst är det gott :D

Hihi, har ni också "råkat" få med glas från Nöjes hem? :P

2011-10-20 @ 10:47:28
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/
hanna

Ja det var det allt:)

Haha, aa det är Alfred som varit lite busig:P Visste inte det förrän vi kom hem:P

2011-10-20 @ 17:56:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0