Film:)

Idag blev det film till maten igen:) Trevligt det där tycker jag:) Speciellt när filmerna vi sett varit mycket bra. Den vi såg idag var allra bäst, Thor:) Se den vett jag, urbra!:) Får se vad det blir för film imorgon då?;) Börjar bli en liten tradition det där tror jag:P


Var och handlade jag, Alfred och Mikael förut, mycket trevligt:) Blev en del saker hem även denna gång. Jag brukar välja ut några recept, vanligtvis sju stycken ungefär, både bröd, mat och kakrecept, som vi sedan köper ingredienserna efter. Tycker det går bra så, så köper man inte med sig allt för mycket annat hem;) Fast det blev det idag ändå, var ju bara tvungen att ha årets första julmust och pepparkakor med mig hem:) Är så lycklig:D Älskar dem båda, fast pepparkakorna var inte dem godaste:/ Men ska ha dem i filen på mornarna ibland. Har ni ätit det? Riktigt lyxigt och mumsigt. Är Alfreds syster Linnéa som lurat mig att börja med det:P Man blir beroende av det;)

Har pratat mycket med syster Frida på skype idag:) Även spelat massa wordfeud med henne:) Kul att prata och spela samtidigt. Man avbryter varandra hela tiden och säger "din tur":) Hoppas verkligen att hon kan komma på hennes höstlov nästa vecka:) Även syster Linn om hon vill det:) Fast absolut inte samtidigt, det vägrar jag!:P de blir alldeles för jobbiga tillsammans^^ Men det vet dem själva. Bättre att ha kvalitetstid med var och en av dem i så fall<3


Linn och jag:)


Frida:)

Nu blir det att kolla på True talent och kanske Vem tror du att du är:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0