En riktigt fin höstdag:)

Vaknade självmant mycket tidigare idag, än vad jag har gjort det senaste när jag varit själv hemma. Skönt det! Känns som jag fått mycket mer gjort idag, än vad man annars kanske skulle hinna. Har slagit in massor med tradera paket, bakat enkelt surdegsbröd, varit ute och gått med Gaj i det fina vädret och även handlat inför maten vi ska äta idag. Än är inte dagen slut och jag lär hinna mer saker innan ögonen stängs för den här dagen.


Det enkla surdegsbrödet:)

Ringde och bokade tid för en personlig makeup kurs i Skövde på Laclasse. Fick det i present av Alfreds föräldrar förra året och har inte haft riktigt lust och tid föränn nu. Så ska bli spännande:) Köpte mig ju en sån på Makeup store här i Karlstad förra året och gick då med min vän Frida. Det var roligt och lärorikt, fick då en vardagssminkning. Nu tänkte jag ta antingen festsminkning eller säsongens trender. Ska bli roligt och spännande, kanske kommer upp en bild på sminkningen med, beroende på hur nöjd jag blir med den;) Det blev bokat den 11Oktober i alla fall, så det ser jag fram emot, exakt en månad från idag:) Skönt att ha något extra kul att se fram emot! Tänkte samtidigt planera in att jag är i Skövde några dagar, så jag hinner träffa min familj så mycket som möjligt!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0