buhu!

Typiskt typiskt typiskt! Detta händer bara inte! Jag och Alfred åkte iväg mot Willys och Gengåvan och det. Gengåvan va stängd. Senast jag var där stog det att de hade öppet varje dag, men nu var det ändrat så det bara var tre gånger i veckan. Så det var tråkigt:/ När vi åkte mot Willys, gick vi in på Rusta också eftersom det ligger brevid. Där fanns det ingen scrapbbok:( Så får åka in till stan och kolla det. När vi va inne på Willys köpte vi riven ost och bröd, men nu när jag är hemma kom jag ju på vad det var jag skulle kolla. Det var ju DUMLEN! Gaaaaaah:( Nu får jag vänta ännu längre på att hitta och smaka den!! Blev väldigt deppig nu kände jag:( Om man ändå hade haft den dumlen, julskum eller julmust!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0