What a night!!

Fy fasen vilken natt jag haft. Inte klokt. Först och främst kan jag ju berätta att vi inte sov i sängen inatt, där hade vi ju lagt alla grejer vi hade i byrån som blev såld igår. Vi orkade inte lyfta ur allt ur sängen igen och låta det ta upp all plats på golvet, så vi tog våra extra madrasser och la oss för att sova i vardagsrummet. Alfred somnade direkt som vanligt. Jag var jättetrött först, men sen vände allt. Har sovit hur dåligt som helst inatt. Vaknat från och till hela tiden, hört hur det blåst storm ute, hört klockan ticka, blev ljusare i rummet. Jaa, you name it. Vart med om det mesta den här natten tror jag. Senaste gången vaknade jag 7 imorse av att jag hörde Gaj tassa runt på golvet. Det brukar han aldrig göra. Somnade om lite igen och vaknade till när Alfred skulle upp till skolan. Han började vid 11 och gick upp innan 10. Gaj var hur pigg som helst, piggare än oss. Det brukar vara tvärtom. Han brukar sova långt mer än vi brukar. Men den här morgonen var speciell. Alfred gick till affären för att köpa lite till frukost och tog med sig Gaj på vägen. Han var väl ovanligt nödig på morgonkvisten. Vi var jätteförvånade både jag och Alfred, eftersom under de månader vi haft honom, har detta aldrig hänt förut.

Jag som sovit så dåligt under natten, låg och drog mig ett bra tag innan jag ens vaknade till liv;) Har inte varit så trött på länge. Det har inte gått i många knop idag. Skulle egentligen ha tvättat idag, men tar det imorgon istället. Blir istället att snart göra mig iordning för att åka till Ikea:) Ska bli så kul:)


Så här iordning gjord och mejkad är jag inte idag minsann! Jag orkar helt enkelt inte vara på topp hela tiden. Är väl en helt vanlig människa antar jag;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0