Varje dag får hon arbeta, hon får jobba, hon får streta, varje dag är det detsamma..

Idag har det inte hänt mycket. Suttit i sängen och läst boken "att göra kön". Kommit en bra bit nu, så om jag läser imorgon och möjligtvis lite på torsdag, så är jag färdig sen:) Är faktiskt en riktigt intressant och bra bok, så ett arbete av den ska jag nog kunna knåpa ihop:)

Har bara läst och läst och läst. Ätit frukost visserligen och tagit småpauser, men annars inte mycket mer. Har till och med på mig kläderna jag sov i inatt, haha! Skulle egentligen behöva duscha med mera, men vad fasen. Gött att kunna plugga hemma, så slipper folk se lortisen jag just nu är:P Alfred har varit iväg i skolan och även på stan med Mikael och Oskar. Sötnosen skulle leta present till mig, söt han är:) Jag däremot blev tjuris när dem hade fikat på Melkers och ätit goda mackor med mera. jag älskar Melkers!! Och här sitter jag och är hungrig. Har knaprat på några tacochips, men det är allt jag ätit sedan frukost. Så jag vill snart ha maaaat! Får se vad det blir för något. Blir väl att äta och sen fortsätta plugga.

En sak jag hunnit med mellan pluggandet idag är att jag lagt ut en annons på Blocket:) Byrån vi har i hallen ska bort och ersättas av en ny finare:) Hann ha annonsen ute i 20minuter tills första personen ringde, kul:) Fast hon undrade bara måtten på byrån. Hade ju varit klantig och glömt skriva det i annonsen, haha! Hon har inte ringt igen efter det:( Men hoppas att någon köper den så snabbt som möjligt. Vill ha den nya byrån NU!:)



Alfred har så söta jultomtar som hänger vid hans dator och lyser i olika färger:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0