Ännu en onsdag!

Nu undrar ni säkert varför jag är uppe så sent igen. Jo har nämligen suttit sen 18 ungefär och hållt på med att göra personliga fotokalendrar.Herrejösses! Inte trodde jag att det skulle ta så lång tid att göra dem. Har gjort färdigt tre stycken helt. Har den allra sista kvar nu. Och såklart skulle sidan och allt krångla precis nästan när jag är färdig. Inte kul! Tänker göra färdigt den imorgon istället! Orkar inte mer, har inget tålamod kvar nu:P

Har valt ut bilder till fyra olika fotokalendrar, alla till olika personer. I varje är det mer än 20bilder och så ska man ladda upp dem på sin sida, sen sätta in dem så det ser bra ut, på rätt månad. I en skrev jag citat på varje månad också. Hoppas för bövelen att allt blir bra nu och att folk blir nöjda, annars får dem pisk! Vad gör man inte för lite julklappar!

Nu unnar jag mig lite popcorn som plåster på såren. Får se om det finns några kvar till mig förresten, Gaj är väldigt glad i dem;) Snart blir det nog en sen promenix med Alfred och Gaj också. Efter det blir det raka vägen och nana kudden!




Ja, vad har jag gjort annars idag då?

Vaknade av att Alfred min älskling väckte mig:) Han hade varit ambitiös och gått upp och bakat vaniljscones till frukost:) Det gillas starkt! Fler sånna mornar tack:) Inte anade jag något heller, extra roligt sånt då:) Mums fillibabba var det allt:)





Inte nog med att han bakade imorse, han gjorde maten till oss idag också:) Pasta med räksås:) God och fräsch rätt:)

Vi tog en långpromenad idag alla tre:) Var hur fint väder som helst och solen sken stort, samtidigt som det var rätt kallt. Gaj gick lös i skogen ett bra tag, duktig vår hund är:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0