Sister number 2:)



Blev att vi gick och lade oss sent igår. Ingen av oss tre kunde somna. Linn som sov i vardagsrummet skrev ett sms till mig 3.45 och sa att hon hade drömt en mardröm. Stackarn! Jätteläskig var den också! Så blev så att Linn sov brevid mig resten av natten och Alfred sov i vardagsrummet. Somnade konstigt nog direkt efter det.

På morgonen var vi alla extra sega. Men efter lite frukost blev det fart på oss och så började vi städa i lägenheten allihopa. Riktigt effektivt var det när vi alla tre hjälptes åt. Linn hade kämpat med att få våran sovrumsmatta helt ren från Gajs hundhår och hon lyckades! Stort tack till henne, för det har vi aldrig lyckats med helt och hållet:P

Mamma, Frida och mammas kille kom efter ett tag:) Blev att fika lite, blev som en andra frukost för mig, Alfred och Linn, men gjorde ingenting, vi var hungriga efter allt städande. Var trevligt att ha dem här:) efter någon timmma åkte Linn med dem hem och Frida stannade. Har varit jättekul med Linn och saknar henne redan lite:) Men ska ha lika kul med Frida nu när hon är här:) Gäller att verkligen ta vara på den tiden som finns, som man har med varandra:)



Hittills har vi ätit lite, blev lite olika rester idag, hänt i veckan så att säga. Vi har kollat på filmen Baksmällan 2, riktigt sjuk film, haha! Men ändå rolig att se!:P

Resten av kvällen blir det bara chill här:) Frida  Imorgon planerar vi att gå på stan jag och Frida. Blir en till runda på väldigt kort tid jag är där, men har fortfarande inte kollat i alla affärer jag tänkte kolla i de föregående gångerna, så det passar väl att jag kikar i dem imorgon:)


Mamma, Frida och Linn:)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0