Så vacker!:)

Har efter en jobbig natt/morgon fått dagen till att vända till det bättre:) Tur det, är trött på motgångar!

Blev att åka till Bergvik med bästaste Alfred<3 Ikea stog först på tur, där hittade vi lite smått och gott, små lysen i form av snöflingor(hur söta som helst), julklappar, med mera och såklart den vackra byrån!!:) Blev lite ledsna där ett tag, då åbäket var så jädrans tungt. Hela 70kg ungefär, mamma mia på den liksom! En hel människa för tusan!! Fick den mot förmodan in i bilen(hur det nu gick till och sen hela vägen upp i lägenheten). Var INTE kul kan jag lova. Träning of a lifetime liksom!;)

Efter Ikea bidde det Coop forum. Gillar inte alls coop på bergvik, världens största och sämsta affär, fulaste coop dessutom,blir ju för fasen stressad av att gå där, ingen köpglädje, tacka vet jag Ica Maxi, det är grejer det! Men idag envisades vi med att handla på coop, trots att vi vet att vi inte gillar det, men Alfreds argument var att  den va närmast, aja tänkte jag. Där handlade vi bara lite basgrejer. Hade tänk baka kanelbullar tills alfreds familj kommer i helgen, så detta ska jag ägna mig åt någon dag framöver:) Ska bli kul:)

Blev efter detta lite flötmat på MAX. Gott javisst. Inte det ultimata att äta det, men var sjukt länge sedan och gudars vad gott det var. Tur att vi åt där kan jag lova, för när jag och Alfred kom hem, satt vi sjuhelsickes massa timmar och bara skruvade ihop den där stackars byrån. Men efter lite styrka, svett ovh skratt, fick vi i alla fall ihop den, tillsammans:) Så nöjda vi är! Bästa möbelköpet helt klart!:) Tur att vi åt innan vi åkte hem också, annars hade vi mördat varandra, det kan jag lova. Skämt åsido, men så får det bli när man får för sig att åka en tur till Ikea och kommer hem lite för många timmar senare;) Nu börjar vi i alla fall få ordning på allt. Lite saker som ska ner i källaren och så, men det tar vi någon annan dag. Nu är det snart bara sova som gäller. Hoppas och önskar att den här natten blir tvärtom!

Sista november och ingen snö i sikte, vad är detta?! Så var det minsann inte förra året. Önskar mig här och nu snö på min födelsedag, för det är jag värd:)!


Efter lite skruvande..


och ännu mer skuvande..


Så såg byrån ut så här!


Men nu ser den ut så här:)


:)


:D




Kommentarer
FulAnka

Ooh blev jätte fint =)! Gillar inte heller Coop här i kd :O Galet förvirrad blir man där inne o_0

2011-12-01 @ 01:19:16
URL: http://fulanka.blogg.se/
Carro

Åh vad fint det blev :D

2011-12-01 @ 10:27:05
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/
Hanna

Ja Skövdes coop är betydligt bättre!



Ja blev hur fint som helst:) Supernöjd!!

2011-12-01 @ 14:03:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0