Monday all day long

Måndag nu igen! Tror bannimej inte att veckan består av 7 dagar, känns som det för det mesta bara är en och det är måndag, haha!

Har haft en chilldag hemma med lite tv tittande, mys med Gaj, pluggande, ätit extremt god och lyxig mat (för att vara en måndag), slagit in julklappar med mera.  Haft ovanligt ont i huvudet och ryggen idag med, men har inte lika ont längre. Skönt de!:)

Nu sitter jag här med en kopp vanilj/rabarber te, mumma:) Några pepparkakor blir det till det också:)

Ska snart ut med Gaj i kylan, kanske borde druckit tet efteråt istället, lär ju frysa som en jag vet inte vad! Men men, får pälsa på mig rejält när jag går ut!


Myspysiga Gaj:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0