Mån-ons

Har allt varit några dagar med otur. En av dagarna stod jag i duschen och funderade på vad det var för jäkla kasst schampo jag köpt,släppte den tanken och tog sedan balsam i håret. Hade fortfarande en konstig känsla och något var bara fel. Det var inte föränn tills jag kollade på flaskan och såg att det var balsam jag tagit i håret, när jag trodde det var schampo, som jag fattade vad jag gjort. Jag hade tagit balsam båda gångerna! VA FAN LIKSOM!? Har nog aldrig hänt förut. Nu kanske jag ska berätta att jag precis hade stigit upp, så var väl en morgontrött Hanna som var vimsig i duschen! Haha!

Dagarna mån-ons har sedan efter den händelsen, präglats lite mer än vanligt av otur kan jag känna. Slagit i händer, fötter och huvud mer än vanligt. Hänt så mycket knas, att man blivit lite mer irriterad än vanligt. Som sagt: VA FAN?! Inte nog med detta, känns det som om hela kroppen är svullen som en stor ko. Samtidigt säger Alfred att han tycker jag är den vackraste som finns!:) Jo tack sötnos, verkligen, känns skönt att höra. Men VA FAN? Om det nu är en svullen kossa du tänder på så visst;) Haha. Ne nu är jag väl aningen elak mot mig själv. Men sånna här dagar har jag då och då. Inte roligt alls. Idag onsdag, har nog varit värst när det gäller allt detta. Ingenting har känts bra. Jo det enda var när jag och Alfred tog en promenad med Gaj förut. Det var enda stunden som jag kunde släppa allt annat och bara vara glad:) Annars har det allt varit lite knasigt. Men hoppas att det försvinner snart, för sån här är jag verkligen inte annars. Just a bad Hanna day:/


Nä nu ljög jag. En stund till idag var bra, det var när min älskling kom hem från skolan, han hade precis gjort tentan och så bestämmer han sig för att baka muffins till oss:) Sött tycker jag:) Han gjorde äpple och kanel muffins:) Mums! Godaste muffinsarna jag ätit tror jag:) Var så otroligt goda!!:D


Igår när vi skulle laga mat också, så trodde vi verkligen att maten skulle bli hur god som helst. Alfred lagade maten medan jag diskade! En tamale gratäng skulle det bli. Allt såg jättegott ut, med köttfärs och grönsaker med mera. Låter ju jättegott. Allt blev tvärtom:/ Fy fan vad konstigt allt blev. Inget illa mot Alfred, då han gjorde precis som det stod i receptet, men varken han eller jag tyckte det blev gott. Man skulle använda sig av en speciell redning och den ställde till det rejält för rätten. Vi försökte pina i oss maten. Resten bestämde vi oss för att slänga. Vi har aldrig någonsin slängt så mycket mat förut. Usch, mådde nästan dåligt av att vi gjorde det. Men lets face it, hade inte gått att käka den, hade ju nästan kommit upp lika snabbt igen:( Snacka om att jag var sur efter det. Blev inte helt mätt och sedan igår har jag känt mig hungrig lite konstant, har inte ätit mig helt mätt. Känner för att äta en hel häst! GIVE ME FOOD! MAT SOM GÅR ATT ÄTA:P Haha..

Var roligt i alla fall igår när Carline och Jenny kom förbi i några timmar för lite tvmys/häng. Det behövde jag:) Var inte pepp för något alls egentligen, men det ändrades sen:) Tänk vad lite flum med kompisar kan göra:)


Är så glad i min Alfred som trots mina "Bad Hanna days", klarar att vända allt till att jag blir glad igen, om så bara för några sekunder ibland. Hans vackra ord till mig, gör så gott i hjärtat, värmer otroligt och även om jag inte alltid kan ta emot de ordet just i den studen, så minns jag dem och tar till mig dem när jag kan. Älskar dig sötisnosis, and i always will<3


Alfred gjorde världens godaste muffins idag:) Och titta så fina dem blev:)


Detta bjöd jag och Alfred, Caroline och Jenny på:) Gott:)
Vaniljyoghurt med kanel och socker stekta äpplen:)

Recepten på dem båda kommer senare eller imorgon:)


Kommentarer
Carro

Hanna, du är jättefin! Både på utsidan och insidan <3

2011-11-24 @ 07:00:42
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/
Hanna

Naaaw tack sötnos<3 Detsamma:D<3

2011-11-24 @ 22:03:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0