Lite om mig:)



1. Mitt namn? - Hanna Eveliina Klaar
2. Exakt ålder? - 20år 11månader och 2dagar
3. Vart bor du? - Karlstad
4. Syskon? -Fyra yngre systrar
5. Husdjur? -Basset griffon petit hunden Gaj
6. Färg på ditt hus? -Vitt tegel
7. När är du född? - 6 december
8. Klass? - Heter inget speciellt
9. Vilket år tar du studenten? -Gjorde jag 2009
10. Har du något jobb? -Nej
11. När ska du sova ikväll? -Vet jag inte
12. Mitt största intresse?-Pyssla
13. Duschat idag? -Nej
14. Kramat någon idag? -Japp, Alfred och Carro
15. Pussat någon idag? - Alfred<3
16. Vad har du ätit? -Olika. Mackor, fil, te, ris och gryta med mera.
17. Dagens klädsel? -Marinblå ballongklänning, vitt linne, vita leggings och en fleecetröja
19. Dagens sötnos? -Carolines katt Sammet
20. Dagens roligaste? -När jag umgicks med Caroline och Jenny idag:)
21. Har du många vänner? -Nej, men de jag har håller jag varmt om hjärtat.
22. Vad ska du göra idag?-Kolla på True talent, dricka te, blogga.
23. Vem kramade du senast? -Caroline.
24. Hur många vill du ha sex med? -My one and only Alfred.
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? -1.
27. Har du pojk-/flickvän? -Pojkvän, sambo, fästman: Alfred<3
28. Vem pratade du med i telefon senast? -Jenny.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -Alfred- i am utsida xD

Favorit
31. Film? -Kan inte välja
32. Låt? Chris Medina- What are words (dock väldigt uttjatad nu)
33. Mat? - Min och Alfreds:)
34. Dryck? Coca cola.
37. Stad? - Lund.
38. Land? - Sverige.
39. Ämne i skolan? Genusvetenskap.
40. År? - Svår! En av dem är i alla fall 2010, året jag och Alfred flyttade ihop.

Senaste
41. Personen du tänkte på? - Mormor<3
42. Personen du kysste? -Alfred.
43. Gången du spydde? -Halloween. Hade sån hemsk migrän.
44. Gången du grät? -Idag.
45. Pizzan du åt? -Kommer inte exakt ihåg när, en fredag för någon vecka sedan med Alfred och Mikael.
46. Gången du var i göteborg? -Oktober 2010
47. Gången du var i stockholm? -Maj 2009.
48. Gången du var full? -Full och full, lite påverkad var jag på Halloween.
49. Gången du var hög? -Aldrig varit.
50. Personen som såg dig gråta? -Alfred.

Antingen eller
51. Svart eller vitt? -Svart.
52. Hund eller katt? -Hund.
53. Ute på disco eller hemma och mysa? Både och, mest hemma och mysa.
54. Tv-spel eller datorspel? -Tv-spel.
55. Singel eller upptagen? -Upptagen.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -Ingen.
58. Ragga eller bli uppraggad? -Bli uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? -Båda:)
60. Svart hår eller blont? -Blont.
61. Blåa ögon eller bruna? -Blåa.
62. Choklad eller lakrits? -Choklad.
63. Göteborg eller stockholm? -Göteborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? -Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? -Coca cola.
66. Pizza eller kebab? -Pizza.
67. Randigt eller prickigt? Beror på vad, men gillar båda:)
68. Älska eller älskas? -Båda!
69. Leva eller dö? -Leva.

Antal
70. Personer du älskar? -Många,de allra närmaste mest.
71. Personer du hatar? -Starkt ord, men två personer från det förflutna.
72. Personer som sagt jag älskar dig? -Många, kommer inte ihåg hur många.
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? -Ingen.
74. Glassar du ätit på en dag? -Kommer inte ihåg. Minst två i alla fall.
75. Antal festivaler du ska på/har varit på iår? -Ingen.
76. Gånger du haft minnesluckor? -Minst tre gånger.
77. Piercingar har du? Näsan, Labret/monroe, 6 stycken i öronen.
78. Personer du saknar just nu? -Familj och släkt+deras djur.
79. Gånger ditt hjärta brustit? -Några gånger.

Vem
80. Vill du kyssa nu? -Alfred.
81. Ska du träffa imorgon? Ingen mer än Alfred och Gaj.
82. Sjöng du senast för? -Alfred.
83. Hade du senast en msn konversation med? -Skypekonversation, med Jenny.
84. Spelade du tv-spel med senast? -Kommer inte ihåg.
85. Vill du ta med på en resa nu? -Alfred.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -Ingen!
87. Förtjänar att dö? -Gillar inte att tänka så.
89. Vill du sova brevid inatt? -Alfred.

Vad
90. Gör dig glad? Alfred gör mig mest glad- Men också nära och kära-Hundarna Gaj,Leo,Molly,Fanny och Ville:)
91. Gör dig ledsen? -När folk beter sig som skit mot mig eller dem jag älskar.
92. Vad vill du helst göra nu? -Chilla.
93. Önskar du att du slapp göra? -Diska.
94. Vill du ha nu? -Mys med Alfred.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -Massor:)
96.Längtar du till? -Julafton.
97. Tycker du om dina betyg? -Från gymnasiet är dem perfekta.
98. Ångrar du i ditt liv? -Att jag har snattat. Med mera.
99. Är det bästa som har hänt dig? Alfred!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0