Lite bilder på vad vi köpte i förrgår!


Vår nya blomma i hallen:) Köpt på Ikea, billigt och bra:) Det enda som behövs göras är att plantera om den i krukan. Annars är den prima ballerina:) Gaj var nog lite chockad när han märkte att hans "mat plats" blivit tagen av blomman. Men vi fixade såklart en ny plats till honom på en gång:) Någon som förresten vet vart snygga hundmat skålar finns att köpa? Skulle behöva köpa det!


Glöggarna vi köpte på systembolaget:) Den till vänster ville Alfred ha, årets glögg med smak av kaffe. Nej tack, enligt mig. Men självklart får han testa den:) Jag däremot valde äppelglöggen:) Ska bli intressant att testa den! Vet att det ska finnas tre till som Kivik har lanserat nu. Men tyvärr fanns dem inte när vi var där. Får hoppas det finns framåt, de ska självklart testas! Dessa kommer vi smaka framåt, när det blivit kyligare ute och man känner för något varmt och smarrigt:)


Lite av allt det vi kom hem med. Massa ljus, lunchlådor, skohorn, skärbrädor, plastskålar med mera. Kul med nytt ibland:)



Kommentarer
Carro

Biltema har vita skålar med hundben på :P

De är ganska söta :D

2011-11-10 @ 10:37:45
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/
hanna

Tack för tipset, det ska jag kolla nästa gång jag är där:)

2011-11-10 @ 14:55:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0