Igår och idag.




Hann inte skriva något här i bloggen igår. Vi tvättade och städade lite. Sen var det bara att hoppa in i duschen, duscha snabbt och sedan göra sig iordning för att åka en tur till Bergvik. Alfred och jag skulle åkt själva först men sen följde Mikael med:) Blev Ikea först. Älskar Ikea:) Tycker det är så härligt att gå där, fast man ska inte gå där för ofta! Nu var det trots allt ett tag sedan vi var där, så nu kändes det lagom att åka dit igen:) Det vi mest skulle ha letat efter var en matta till vardagsrummet, men det hittade vi ingen där, så får kika i någon annan affär istället. Blev i alla fall en fika där för oss:) De har så god mat och fika där:D Blev en räksmörgås för mig och Alfred:) Såååå god! Mums! Blev även att vi tog var sin kaka/bakelse:) Alfred och Mikael åt var sin äppelpaj, jag tog en söt liten prinsessbakelse:)

Efter att ha gått där i någon timma, fick vi med oss en del grejer hem:) Lite smått och gott som, ljus både vanliga värmeljus och doftljus (Ikea har bäst värmeljus!), skohorn, stor blomma, kruka, skärbrädor, batterier med mera.

Efter Ikea blev det en sväng till både Stadium och Jack and Jones. Alfred och Mikael hittade var sin jacka. Mikael köpte även termobrallor. Måste bara säga att Alfred var så himla snygg i sin jacka! Verkligen värd pengarna! Han är såå fin:D Blev en ny mössa för honom också:) Vi avslutade med att handla mat på Ica maxi. Väl där hade vi alla ont i fötterna och var hungriga. Så det var sådär att handla. +att en i personalen där var så dryg mot mig, så jag blev väldigt putt!

Är alltid så roligt när speciellt jag, Alfred och Mikael handlar, för på något sätt lyckas vi alltid fylla den bilen vi åker i. Någon gång har oskar varit med också. Haha! Man sitter tajt som bara den, med kassar i knät och så vidare! Haha, man får sig alltid ett gott skratt! Den här gången hade jag blomman rakt i ansiktet. Jag skrek hela tiden: "det sticks, det sticks":P

När vi kom hem lastade vi in allt och åt lite mat. Efter det somnade jag i Alfreds knä i soffan. Somnade innan 22.30 igår. Händer nästan aldrig med mig. Alfred förde mig efter ett tag till sängen. Där sov jag tills idag. Kom på att jag sov i 12timmar inatt. Det är inte dåligt det:P Men behövde verkligen det. Har varit så psykiskt jobbigt ett tag och efter att ha varit och gått i olika affärer i så många timmar, så orkade kroppen inget mer till slut. Nu är jag i alla fall utvilad:) Skönt!

Har varit en så otroligt fin dag idag:) Alfred och jag tog en promenad med Gaj förut:) Härligt när vi gör det tillsammans:) Såg ett träd som fått skott, nu i november! Inte klokt! Blev väldigt paff när jag såg det. Vad händer liksom?!

På kvällen åkte jag och Jenny till Caroline:) Det var kul:) Skönt att komma bort från allt vardagliga ibland:) Kollade på outsiders och Desperate housewifes:) Alfred både körde och hämtade oss:) Snäll pojkvän jag har:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0