Frida:)

Idag har det varit en händelserik och härlig dag med syster Frida och Alfred:) Jag och Frida åkte ner till stan och gick där i några timmar. Gick i massor roliga affärer och vi båda hittade en del. Både jag och Frida har köpt våra första julkappar idag:) Jag har köpt julklappar till tre av mina fyra systrar och en julklapp till Alfred:) Skönt att känna att man är igång med det, så man slipper springa runt och stressa sen när det närmar sig ännu mer. Är långt ifrån färdig i alla fall, så lär ju få åka ner till stan ett antal gånger till, innan jag är helt färdig.

Blev att fika på Waynes coffe idag med Frida:) Det där med Melkers café gick helt åt skogen. Aja, får ta det om ett tag igen med Alfred och kompisar. När vi gick runt idag på stan, så såg jag massor med nya caféer som jag aldrig sett tidigare:) Så vore kul att testa ett nytt café nästa gång:)

Har köpt pysselgrejer till pappas och Tinas bröllopspresent idag:) Och bilderna jag hade beställt kom idag också:) Bilderna var så otroligt fina och detta kommer bli hur bra som helst, känner det på mig:D Ska sätta mig i lugn och ro någon dag nu framåt och verkligen lägga ner hela min själ i den:) Tar självklart kort på den sen när den är färdig:) Ååå, längtar efter att sätta tänderna i det och börja:)!

Nu på kvällen har vi ätit, blev hemmagjord pizza:) Till det kollade vi på film, bride wars. När vi kikat på filmen ett tag, kom jag på att jag redan sett den:P Haha, lyckat!

Nu känner jag mig seg och jävligt trött. Har haft feber nu ikväll, inte mycket, men tillräckligt för att känna att man inte orkar någonting. Så har bara varit att softa i soffan. Hoppas det är borta till imorgon. Nu ska jag sova, natt natti!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0