Fina grejer:)

Har glömt visa mina fina presenter jag fick när jag var i Skövde senast. Mamma, Linn och Frida firade ju mig lite tidigare, eftersom jag inte kommer att vara i Skövde på min födelsedag.



Otroligt god lukt på den här parfymen kan jag lova:) En duschtvål var det med också:)


Fick den här av min syster Linn:) Blev så otroligt glad för alla presenter jag fick, men den här var lite extra bra:)


Så fin text, som Linn verkligen tyckte passade in på hur hon känner om mig:) Blev tårögd när jag läste det!<3

Har tyvärr inget kort på den sista presenten jag fick, en jättefin liten kula till min monroe piercing. Men tyvärr hann jag använda den en vecka, sen tappade jag den:( I fredags när vi åt, märkte jag att jag bet till på något väldigt hårt, kändes nästan som om halva tanden gick sönder. Usch var jättehemsk känsla. Det gjorde ont i tandköttet också. Sen märkte jag att det var ju staven som hade åkt in i munnen och så hade jag bitit till hårt, började till och med blöda i munnen. Senare på kvällen såg jag att en flis på min tand hade gått av:(  Får se om det blir tandläkaren om ett tag. Ilar inte och gör ont i alla fall, som tur är.


De här grejerna fick jag med mig från den personliga sminkkursen jag var på när jag var i Skövde:) Var ju så otroligt nöjd med den sminkkursen:) Alla produkterna är från MIST Stockholm:) Det jag valde var en foundation, en stor och rolig rosa pad till puder, ögonbrynsskugga och en vit rolig grej som man först stryker på, på de partierna på ögat man vill och sedan kan man sätta på glitter med mera, så fastnar glittret:) Tihi* Verkligen älskar produkterna!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0