4/11-11 :)



Idag har jag och Alfred varit tillsammans i 6 år och 10månader:)<3 Vi brukar alltid säga grattis till varandra varje månad den fjärde, har blivit lite som en tävling och se vem som hinner säga det först. Idag vann jag;) Alfred svarade med " Gumman, vi börjar bli gamla" ;) Känns verkligen som att vi varit tillsammans forever and ever och att vi alltid känt varandra. Ett liv utan varandra är inte tänkbart. Vi är som svanar på det sättet. Svanar kan inte leva utan sin partner, de blir deprimerade då. Visste ni det? Jag och Alfred är nog svanar tror jag;)

Tänker på all den tid vi varit tillsammans. Det är lång tid och vi har varit med om otroligt mycket tillsammans. Vi har funnits för varandra i vått och torrt. Finns ingen jag litar på så mycket som på dig. Många undrar hur vi lyckats hålla ihop så länge som vi har trots att vi är så unga. Vi bara kollar på varandra då och vet i varandras ögon svaret på dem frågorna. Det är bara så. Vi är ämnade för varandra. Vi har varit med om så mycket som sagt med varandra och vi känner varandra ut och in, att något annat inte är tänkbart. Vi är varandras trygga punkt, varandras allra bästa vänner och vi älskar varandra innerligt mycket! Är så otroligt lycklig över det!<3 Är så skönt att veta att om allt annat skulle gå åt fanders, så har jag alltid dig och för mig kommer du alltid vara perfekt, det bara är så! För mig är du den finaste som finns, både på in och utsidan!<3 Jag älskar dig Johan Alfred Hjortsberg, längtar efter att se vad framtiden bär oss<3


Kommentarer
Carro

Åh vad fint du skrivit. Blir aldeles tårögd. Ni är så himla fina tillsammans <3

2011-11-05 @ 12:04:43
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/
Hanna

Ja,hihi:) Tack:D<3

2011-11-05 @ 19:04:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0